מנצ'סטר סיטי חושפת תלבושת לגמר הגביע האנגלי וליגת האלופות

מנצ'סטר סיטי חושפת תלבושת לגמר הגביע האנגלי וליגת האלופות

אישר המועדון מנצ׳סטר סיטי שחולצת הבית החדשה  2023/24 לא תולבשה באף אחד משני משחקי הגמר שלה ביוני.

בתחילת החודש, מנצ'סטר סיטי שחררה את התלבושת הקודמת שלה בעיצוב PUMA לעונה הקרובה, והכריזה על קמפיין קידום מכירות המתמקד ביום השנה ה-20 של המועדון לשחק במשחקי הבית שלהם באצטדיון אטיהאד, ששונה את שמו.

השיחות נערכו בגין האם התומכים יקבלו הצצה לתלבושת החדשה בשלושת המשחקים הנותרים בעונה, במיוחד בגמר הגביע האמירויות האנגלי.

מנצ'סטר סיטי תתמודד מול מנצ'סטר יונייטד בגמר הגביע ביום שבת ה-3 ביוני, ואחרי זה תטוס לאיסטנבול בטורקיה לגמר ליגת האלופות של אופ"א מול קבוצת אינטר מהסרייה A.

מנצ'סטר סיטי, שנמצאת ברגע מופת בהיסטוריה שלה עם אפשרות להשיג טריבל מדהים, אישרה עכשיו אילו תלבושות תלבש בשלושת המשחקים הנותרים העונה, כולל המשחק האחרון בליגת הפרמייר.

פפ גווארדיולה ושחקניו יסגרו את עונת 2022/23 בברנטפורד ביום ראשון אחר הצהריים, ומנצ'סטר סיטי חשפה עכשיו שהתחרות תהיה הופעת הבכורה של התלבושת הביתית 2023/24, המשוררת על אטיהאד החדשה.

עם זאת, כחלק מאותה הודעה, מנצ'סטר סיטי אישרה גם כי אחרי זה יחזור לתלבושת 2022/23, גם בגביע האמירויות האנגלי וגם בגמר ליגת האלופות של אופ"א בלונדון ובאיסטנבול.

שחרור חולצת הבית לעונה הבאה הוכיח את עצמו כלהיט גדול בקרב התומכים.

לפי מידע שסופק על ידי העיתונאי מייק מינאי בימים האחרונים, מנצ'סטר סיטי ראתה חולצה בית חדשה לעונה 2023/24 שנמכרה בקצב של 12 חולצות בכל שנייה עם השקתה ביום שישי האחרון.

שיעור המכירות הזה בסופו של דבר הוא שיא חדש עבור המועדון לרוב החולצות שנמכרו ביום השקה, וזכה בצעדה של 58% מהשיא הקודם בעונת 2022/23.

RELATED ARTICLES

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם. שדות נדרשים מסומנים *

שימו לב, יש לאשר את ההערות לפני שתפרסמו