ליונל מסי הוצג כשחקן אינטר מיאמי מול קהל של אלפים

ליונל מסי הוצג כשחקן אינטר מיאמי מול קהל של אלפים - Sport Wear

ליונל מסי הלך בדרכם של דוויין ווייד, דן מרינו ולברון ג'יימס ביום ראשון כשהוצג ככוכב העל הספורטיבי האחרון של מיאמי.

מסי נמצא בדמדומי הקריירה שלו, ולא סביר שישתווה להישגים של אותם שלושה כוכבים בתקופתו בפלורידה, אבל הוא משתווה להם בנוחות באילן היוחסין. ההופעה הרשמית הראשונה שלו כשחקן אינטר מיאמי - הוא הודיע ​​על החלטתו להצטרף למועדון ביוני - שודרה בשידור חי, והתקיימה מול אלפי אוהדים מריעים באצטדיון DRV PNK של פורט לודרדייל. חל עיכוב קל כשאחת מסופות הקיץ המוכרות של פלורידה פגעה באזור לפני שהארגנטינאי עלה לבמה לשאגות הערכה מהיציעים העמוסים ותצוגת זיקוקים בשמיים מעל האצטדיון.

"אני מאוד נרגש להיות כאן במיאמי", אמר מסי לקהל בספרדית, שפה המדוברת על ידי כשני שלישים מאוכלוסיית האזור המקומי. "אני רוצה להודות לך על החסד והאהבה שהענקת לי. זה קרה כל כך מהר... אני להוט להתאמן ולהתחרות. המטרה שלנו היא להיות כאן ולנצח. אני בטוח שתהיה לנו חוויה נפלאה".

החוזה של מסי קושר אותו למועדון עד סוף עונת 2025, וישלם לו בין 50 ל-60 מיליון דולר בשנה. העסקה כוללת גם בונוס חתימה והימור בקבוצה. הוא צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו בקבוצתו החדשה ביום שישי מול קרוז אזול ממקסיקו בגביע הליגות.

למרות שהשחקן בן ה-36 עבר את השיא שלו, הוא אחד משחקני הכדורגל הגדולים בכל הזמנים. אחרי קריירה מוצלחת במיוחד בברצלונה, שם זכה בכמות של תארים מקומיים בליגת האלופות, הוא הצטרף לפאריס סן ז'רמן שם הוא התקשה בהשוואה לשנים הטובות ביותר שלו בלה ליגה. עם זאת, הוא חיזק את מורשתו בשנה שעברה, כשהוביל את ארגנטינה לזכייה במונדיאל. מסי כבש 715 שערים ב-885 משחקי מועדון וזכה בכדור הזהב, הפרס האישי היוקרתי ביותר בכדורגל, שיא שבע פעמים.

אינטר מיאמי נמצאת בבעלות חלקית של דיוויד בקהאם, אחד הכדורגלנים הבודדים שיכולים להתחרות במסי על תהילה עולמית. המהלך גם מייצג הפיכה פרסומית עבור MLS שכן היא ממשיכה את הדחיפה שלה להפוך לשחקן מרכזי בספורט בארה"ב עם ארה"ב בשיתוף עם גביע העולם בשנת 2026. הפעם האחרונה בה הליגה משכה שחקן בעל תהילה של מסי הייתה כאשר בקהאם הצטרף ללוס אנג'לס גלקסי בשנת 2007.

"תמיד יהיה לפני ואחרי ליונל מסי", אמר הבעלים המנהל של אינטר מיאמי, חורחה מאס, לפני שהחתמתו החדשה עלתה לבמה.

מוקדם יותר ביום ראשון, אינטר מיאמי הודיעה שהחתימה את חברו לשעבר של מסי בברצלונה, סרחיו בוסקטס. השחקן בן ה-35 היה קפטן בארסה בתקופת זהב עבור המועדון, במהלכו זכה בלה ליגה תשע פעמים וכבש שלוש תארי ליגת האלופות. הוא גם הניף את גביע העולם ב-2010 עם ספרד, עבורה זכה ב-143 כיבושים.

"זו הזדמנות מיוחדת ומרגשת שאני מאוד נרגש לקחת. אני מצפה לשלב הבא בקריירה שלי עם אינטר מיאמי", אמר בוסקטס, שחוזהו נמשך עד עונת 2025. "התרשמתי מהמועדון כשהגעתי עם ברצלונה בשנה שעברה ועכשיו אני שמח ומוכן לייצג את המועדון בעצמי. אני לא יכול לחכות לעזור להביא את ההצלחה שאליה שואף המועדון השאפתני הזה".

השבועות הקרובים עשויים להיות ירידה עבור בוסקטס, מסי ומאמן אינטר מיאמי החדש, טאטה מרטינו, שהיה בשלב מסוים גם המנג'ר של הצמד בברצלונה. הם מצטרפים למועדון שנמצא בתחתית הקונפרנס המזרחי של MLS, ניצחו בפעם האחרונה משחק ליגה ב-13 במאי ועדיין אין להם בית קבוע. עם זאת, המזל יכול להסתובב במהירות ב-MLS, תחרות שנועדה להיות בעלת שוויון רב יותר מאשר הליגות האירופיות שמסי רגיל אליהן. ובכל זאת, אינטר מיאמי נמצאת במרחק של 12 נקודות מהמקום התשיעי, שם היא תעפיל למשחק חיסול כדי להגיע לפלייאוף סוף העונה. הפרויקט נראה לטווח ארוך.

RELATED ARTICLES

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם. שדות נדרשים מסומנים *

שימו לב, יש לאשר את ההערות לפני שתפרסמו